RAZISKAVA
Korenje lahko ščiti pred rakom
Sreda, 11.01.2012 ob 08:08 | avtor: E. F. | komentarji: 0
Kako moramo pripraviti korenje, da nas bo ščitilo proti raku?

Korenje skuhajte celo, da boste iz njega dobili največ!
Raziskava z britanske univerze odkriva, da so učinkovine v korenčku, ki delujejo proti raku, 25 odstotkov bolj intenzivne, če korenje kuhamo celo, namesto da bi ga nasekljali na koščke. Poleg tega so na udeležencih potrdili, da ima korenje na ta način tudi boljši okus. Raziskovalci iz Newcastla so razložili, da je to zato, ker sadež ohrani več sladkorja.
Vodja raziskave dr. Kirsten Brandt je povedala: "Rezanje korenja na koščke poveča površino, skozi katero uhajajo hranila v vodo, v kateri se korenje kuha. Če pa ga skuhamo celega in nasekljamo kasneje, bomo ohranili tako koristne učinkovine kot njegov okus."
Brandtova je sicer z danskimi kolegi pred štirimi leti v študiji odkrila zdravilno moč korenčkove sestavine falcarinol, ki ščiti pred rakom. V tokratni raziskavi pa so dokazali, da bomo s celim korenjem dobili kar 25 odstotkov več koristnih hranil za boj proti raku, poleg tega pa je 80 odstotkov od 100 prostovoljcev povedalo, da jim je bolj všeč okus korenja, ki je bil kuhan cel.
SORODNI ČLANKI
- Zdravljenje raka debelega črevesa
- Zaščita tudi pred spomladanskim soncem
- Zakaj ne znamo zdravo jesti?
- Z lastnimi celicami nad raka
- Telovadba zmanjša tveganje za raka
- Sedem korakov za zmanjšanje tveganja za raka
- Proti tobaku z besedilom in sliko
- Preventivna akcija
- Potrjenih 15 okužb z novim virusom gripe!
- Poročeni lažje prebolijo raka
- Melanom in Parkinsonova bolezen povezana
- Kava ščiti pred rakom
- Kaj je rak limfatičnega sistema?
- Aspirin proti raku na želodcu


VAŠI KOMENTARJI