RAZISKAVA
Pomaranča ščiti pred nastajanjem gub
Ponedeljek, 26.09.2011 ob 13:53 | avtor: M. K. | komentarji: 6
Jabolko na dan drži zdravnika stran, pomaranča na dan pa odganja gube.

Da, raziskovalci v ZDA so opravili študijo in ugotovili, da živila, bogata z vitaminom C, pomagajo preprečiti staranje kože. Vitamin C je antioksidant, za katerega je dokazano, da igra vlogo pri sintezi kolagena - beljakovine, ki pomaga ohranjati kožo elastično.
"Naše ugotovitve so dodatna potrditev splošno sprejete hipoteze da to, kar jemo vpliva na naš proces staranje kože," pravi vodja raziskav Maeve C Cosgrove.
Dejansko je raziskovalna skupina prišla do zaključka po proučitvi povezav med vnosom hranil in staranjem kože na vzorcu več kot 4000 žensk, starih med 40 in 70 let.
Pri vseh sodelujočih ženskah so opravili obsežne dermatološke preglede, namenjene oceni nastajanja kožnih gub in drugih vidikov staranja kože. Izpolnile so tudi vprašalnik o 24-urnem seznamu vseh živil, ki so jih zaužile na določen dan.
Raziskovalci so ugotovili, da so ženske, ki so jedle veliko z vitaminom C bogatih živil, imele manj gub od tistih, katerih prehrana je vsebovala malo te kemične spojine.
Prehrana, bogata z omega-6 maščobnimi kislinami, je povezana s počasnejšim staranjem kože zaradi izsušenosti in tanjšanja, medtem ko povišan vnos maščob in ogljikovih hidratov prispeva k večjemu nastajanju gub.
Ugotovitve so bile objavljene v zadnji izdaji American Journal of Clinical Nutrition.
SORODNI ČLANKI
- Zaščita tudi pred spomladanskim soncem
- Zakaj ne znamo zdravo jesti?
- Vitamin C proti gubam
- Varno v vodo
- S svetlobo proti gubicam
- Preprečimo suhe oči
- Pomarančna sirova torta
- Poletna solata
- Ovseni zajtrk z jabolkom
- Nad viruse z vitaminom C
- Metin shake za zdravje
- Kako se znebimo bradavic?
- Kako se znebimo aken?
- Jesenska torta
- Inovacija, ki povrne mladost
- Božična pomaranča
выдачи и обмену води | 27.09.2011 ob 22:05
Поздравляю, мне кажется это великолепная мысль
Mo78Jca | 27.09.2011 ob 14:51
Tudi meni pomaga - preizkušeno!
ук рф | 27.09.2011 ob 13:45
Огромное спасибо за инфу. Автору респект и уважуха.
Купить квартиру в Бо | 27.09.2011 ob 10:32
Поздравляю, мне кажется это великолепная мысль
Грузоперевозки по Ро | 26.09.2011 ob 15:04
А представьте, если бы Ваш блог был бы повыше в рейтинге Яндекса, очень много бы людей прочли этот пост.
polna lunca | 26.09.2011 ob 14:52
ja to je povsem res...veliko veliko pomaranč sem letos zaužila...sicer v stisnjeni obliki,frape ali djus,a se pozna...:) zato :veselo kupujte sveže pomaranče in jih jejte,pa še počutje je enkratno!!


VAŠI KOMENTARJI